بهار با ایرانسل … ماهانه ۱۰۰۰ دقیقه رایگان! برای مشترکین سیم کارت دائمی
نوشته شده توسط : م

فروردين ۱۳۸۶: بهار با ایرانسل … ماهانه ۱۰۰۰ دقیقه شارژ ایرانسل رایگان! برای مشترکین سیم کارت دائمی
بر اساس این طرح، تمامی مشترکین سیم کارت دائمی که در فاصله ۲۵ فروردین تا ۳۱ اردیبهشت امسال ثبت نام خود را تکمیل و اولین تماسشان را برقرار نمایند، می شارژ ایرانسل توانند تا پایان تیر ماه ۱۳۸۶از هدیه ماهانه ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان برخوردار شوند.
شارژ ایرانسل
بنا بر این طرح مشترکین هر ماه ۱۰۰۰ دقیقه رایگان به این ترتیب در اختیار دارند: هزار دقیقه اول برای ۲۵ فروردین تا ۳۱ فروردین؛ هزار دقیقه دوم برای ۱ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت؛ هزار دقیقه سوم برای ۱ خرداد تا ۳۱ خرداد؛ و هزار دقیقه شارژ ایرانسل چهارم برای ۱ تیر تا ۳۱ تیر.
شارژ ایرانسل
شایان ذکر است، کلیه تماس ها در این دوره بر مبنای واحدهای یک دقیقه ای شارژ ایرانسل محاسبه می‌گردد. بنابراین، اگر تنها بخشی از شارژ ایرانسل یک دقیقه نیز مصرف شده باشد، در محاسبه طول مکالمه، آن میزان به یک دقیقه رند می شود.
شارژ ایرانسل
هدیه "ماهانه ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان" تنها مختص همان ماه بوده و اگر در آن ماه از کل ۱۰۰۰ دقیقه رایگان استفاده نشود، دقایق مصرف نشده از بین شارژ ایرانسل می رود و به هزار دقیقه ماه بعد اضافه نخواهد شد.
شارژ ایرانسل

و هم شارژ ایرانسل اکنون پس از هدایای نوروزی، ایرانسل با ارائه یک هدیه دیگر، فرصتی فراهم آورده تا پس از ایام عید، همچنان شور و نشاط نوروزی در سراسر بهار و تابستان جاری باشد!
لازم به ذکر است، هزار دقیقه رایگان صرفاً مکالمات بین خطوط ایرانسل را شامل می شود. همچنین، در هر تماس کمتر از ۳۰ دقیقه، صرفنظر از مدت مکالمه، تنها هزینه دقیقه شارژ ایرانسل نخست محاسبه خواهد شد. بدین ترتیب به عنوان مثال در یک مکالمه ۱۹ دقیقه ای تنها هزینه دقیقه اول محاسبه شده و ۱۸ دقیقه دیگر رایگان خواهد شارژ ایرانسل بود.





:: برچسب‌ها: شارژ ایرانسل , خرید شارژ ایرانسل , شارژایرانسل , ایرانسل ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: